16.1 U9 joukkueen otteluiden yhteenveto
Julkaistu: 16.01.2021 16.25

16.1 U9 joukkueen otteluiden yhteenveto

3: n ottelun päivä toi U9 karhulaumalle rutkasti kokemusta! Opit syöttelystä ja pelinluvusta ovat selvästikin painuneet takaraivoihin jo vankemmin,sillä tänään nähtiin useampiakin maaleja ja hyviä paikkoja runsaasti aiempia pelejä enemmän.

Vastustajina olivat Warkis valkoinen, PiPs ja Warkis sininen.

Vastuuvalmentaja Joni Räsäsen mietteet pelistä olivat seuraavat

"Pelien aluissa oltiin hyvin mukana ja paikkapaikoin jopa hallittiin peliä, kunnes ote hieman herpaantui ja unohdettiin perus asioita. Ei päästy tarpeeksi nopeasti pois omalta maalilta ja avaukset menivät suoraan vastustajille.

Kaiken kaikkiaan hyvää panosta kaikilta ja valmennus havaitsi peleissä paljon hyvää kehitystä ja tästä saatiin taas hyviä avaimia harjoitteluun. Kaikilla oli hyvä tsemppi päällä läpi pelien ja me ei annettu periksi. Olen ylpeä tästä joukkueesta."

Erään tämän päivän maalintekijöistämme Eetu Karjalaisen mietteet puolestaan kentän pinnalta olivat seuraavat "Oli mukava kun saatiin muutamia maaleja, oman maalin eteen syöteltiin liian paljon ja että eka peli oli paras."

Maalissa urakoineet Taira ja Eeli suoriutuvat tehtävistään mainiosti! Joukkueelle maaleja tekivät tänään ainakin Anton, Eino,Aada,Eetu ja Veera ,eli tälläkin osastolla karhunpennuilta löytyy hyvin laajuutta. Myös useita" läheltä piti" ja "tolpassa kävi"-maalintekijöitä löytyi.

Näillä eväillä on hyvä lähteä kehittämään peliä,kun seuraavat ottelut ovatkin jo 30.1